ייעוץ פנסיוני לעצמאים

אין ספק כי היציאה לעצמאות הינה שונה לחלוטין מאשר חייהם של שכירים במיוחד כאשר זה נוגע לכל הקשור לנושא הפנסיה.

אם יצאתם לחיי עצמאות, הרי אתם וודאי מכירים את היתרונות הרבים שיש בדבר. יחד עם זאת, חייהם של עצמאיים די שונים מחייהם של שכירים בכל הקשור לנושא הפנסיה. אמנם אף אחד מאיתנו לא שכיר ולא עצמאי מעוניין לעסוק בנושא, אבל חשוב מאד להקדיש לכך מחשבה ולגלות בקיאות בנושא.

אם אתם זקוקים לסיוע בכל הקשור לנושא של ייעוץ פנסיוני לעצמאים, אתם מוזמנים לפנות לסיטרין ייעוץ פנסיוני ולקבל מענה על השאלות שלכם.

ייעוץ פנסיוני לעצמאים
איך למצוא יועץ פנסיוני לעצמאים שאפשר לסמוך עליו?

מהו חסכון פנסיוני?

אחד המונחים החשובים ביותר בתחום הוא חסכון פנסיוני.

מה הכוונה? מדובר במונח המתייחס לתשלום אותו משלם העובד, על מנת שבסוף שנות עבודתו יוכל לקבל תשלומים וליהנות מקיום מספק.

כאשר מדובר בעובד שכיר, אז על פי החוק בישראל הוא צריך להפריש סכום מסוים מהמשכורת שלו לטובת הפנסיה כאשר המעביד מצרף סכום נוסף.

יחד עם זאת, כאשר מדובר בעצמאי התמונה כבר אחרת לגמרי. כאשר מדובר בעצמאי הרי אין לו מעביד והוא יכול לבחור לא להפריש כספים.

מה יהיה בעתיד?

אם בסוף הפסקה הנוכחית הזכרנו כי עצמאי אינו חייב להפריש לו כספים לתקופת הפנסיה, נשאלת השאלה מה יהיה בעתיד. בניגוד לשכירים, עצמאים רבים מתמודדים מדי יום עם השאלה מה יהיה מחר.

אחת המסקנות החשובות ביותר שאנו בחברה יכולים לומר לכם זה כי חשוב להסתכל גם על היום בו לא תהיו צעירים ולא תוכלו להמשיך לעבוד.

באילו מוצרים ניתן לבחור?

אותם עצמאים יכולים בהתאם לחוק לבחור עשרה מוצרים אשר מאפשרים להם בבוא הזמן לקבל את הכספים. מה למשל? קרן פנסיה. קרן פנסיה תאפשר לעצמאים אשר יפרשו ממקום העבודה שלהם ליהנות מקצבה חודשית.

לעומת זאת, קופת גמל או תוכנית ביטוח יעניקו לעצמאיים תשלום חודשי מובטח מראש. מדובר בהחלטות חשובות אשר לעצמאיים אין זמן לעסוק בהם ומכאן ניתן להיעזר בשירותי החברה שלנו.

מה אתם יכולים לעשות?

אם יצאתם לעצמאות ואתם מעוניינים להכיר את המסלולים השונים ואת ההשלכות של כל בחירה ובחירה, הרי חשוב מאד לקבוע פגישה עם גורם אובייקטיבי המתמחה בתחום הפנסיה.

יועץ פנסיוני הינו איש המקצוע היחיד אשר יוכל לייעץ לכם בצורה אובייקטיבית לחלוטין לגבי מה שבאמת מתאים לכם. .

מה הוא יעשה עבורכם? יועץ פנסיוני יסייע לעצמאיים בכל הקשור להסבר אודות החוק ומה הם חייבים בכל הקשור למיסים. אם אתם לא רוצים לצאת לגמלאות ללא קורת גג, הרי חשוב מאד להתייעץ עם יועץ פנסיוני לעצמאים. רק כך תוכלו לצאת לפנסיה ללא דאגות.

ייעוץ פנסיוני לעצמאים – מה אנחנו מציעים לכם?

כיום ישנן חברות רבות המספקות ייעוץ פנסיוני לעצמאים, אבל החברה שלנו הינה חברה המציעה לכם מגוון רחב של יתרונות בעת ההגעה לתקופה בה אתם מתחילים לשאול שאלות. בשלב הזה בו אתם מתחילים לשאול שאלות כדאי מאד כי יהיה לצידכם איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום. אשר יחלוק את הידע שלו בתחום אתכם וכך לא תרגישו שאתם נאלצים להתמודד עם כל נושא ייעוץ פנסיוני לעצמאים בכוחות עצמכם.

חברתנו הינה חברה ותיקה ובעלת מונטין בתחום ייעוץ פנסיוני לעצמאים. אנחנו מציעים לכם מספר רב של יתרונות:

• כמות ידע רב: חברתנו הינה חברה ותיקה אשר עובדת מזה שנים רבות מול עצמאיים ויש ביכולתנו לסייע לכם באמצעות כמות הידע הרב שרכשנו לאורך השנים. כמות הידע אותה צברנו במהלך השנים תסייע לנו לעזור לכם להגיע לתקופת הפנסיה מלומדים יותר.

• רואים אתכם: אם אתם מגיעים לחברתנו הרי אנחנו רואים אתכם ומייעצים לכם בהתאם לצרכים שלכם. אנחנו נשב אתכם לשיחה בה נכיר טוב יותר את הצרכים שלכם על מנת לסייע לכם.

• עבודה רבה בארגונים: חברתנו הינה חברה בעלת ניסיון רב בעבודה בארגונים שונים. העבודה במסגרת ארגונים גדולים מאפשרת לנו להראות לכם תמונה רחבה יותר.

קראו עוד על ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ללקוחות פרטיים

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות