סוכן פנסיוני שכר

עניינים כלכליים, כמעט בכל תחום, הם לרוב מורכבים במיוחד ולא תמיד אנחנו יודעים לטפל בהם בצורה הנכונה. אחד מהתחומים המורכבים יותר הוא חיסכון הפנסיה שלנו. רבים מאיתנו לא מבינים את התחום ולא מתמצאים בו כך שייתכן שאנחנו לא פועלים כשורה, מתנהלים עם הפנסיה בצורה שגויה, לא מבצעים את הנדרש וכתוצאה מכך, מפסידים כספים לאורך השנים.

מיהו הסוכן הפנסיוני

סוכן פנסיוני הוא אדם העובד באופן עצמאי תוך שיתוף פעולה עם חברות ביטוח שונות שאת מוצריהן הוא רשאי למכור. הוא מכיר את ההתנהלות של חברות הביטוח בצורה מעמיקה ובקיא בכל המוצרים והשירותים שהן מציעות ללקוחות. בתיאום עם הלקוח הפוטנציאלי, הסוכן נפגש עמו ומייעץ לו על שינויים שכדאי לבצע בביטוחים הקיימים שלו ובקרנות הפנסיה, כמו כן מהם הביטוחים שהכי מתאימים לו מבחינת מאפייניו האישיים ובסוף התהליך, הוא יוצר קשר עם חברות הביטוח ורוכש עבורו את המוצרים. על עבודתו זו מקבל סוכן פנסיוני שכר טרחה מהלקוח שלו.

סוכן פנסיוני שכר טרחה

שכר טרחה זה מבטיח תגמול הוגן וסביר על השירות האיכותי והמקצועי שאותו הוא מספק. בזכות הסוכן, הלקוח מרוויח תנאים טובים על מוצרי הפנסיה שלו, למשל: דמי ניהול מופחתים ובעצם בדרך זו הלקוח חוסך כספים משמעותיים ולכן סוכן פנסיוני שכר הוא מוצדק .

הסוכן עובד בשקיפות מלאה מול הלקוח וטרם נתינת השירות עליו לערוך הסכם כתוב שלו מול הלקוח שבו יינתן פירוט מלא של כל הסכומים אשר בהם יחויב הלקוח כולל שכר הטרחה והחזר של הוצאות עם החישוב שלהם, צורת הגבייה וכל פירוט אחר אשר הכרחי לשקיפות התהליך.

כשכירים, וודאי יש לכם קרן פנסיה אבל האם אתם מודעים לכלל הזכויות וההטבות אשר מגיעות לכם? סביר להניח שהתשובה היא לא ולכן, חשוב מאוד שתדאגו לעצמכם עם סוכן פנסיוני שילווה אתכם בעניין הפנסיה שלכם. אצלנו תמצאו סוכן שהוא יועץ פנסיוני בעל ידע ומומחיות ויידע לבדוק את התיק שלכם באופן מעמיק ומקיף. צרו עמנו קשר ונעניק לכם את השירות המקצועי והיעיל עבורכם, באמצעות סוכנים מיומנים .

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות