יועץ פנסיוני לעובדים

יועץ פנסיוני לעובדים הוא למעשה בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום החיסכון הפנסיוני, מכיר את החוק על בוריו ויודע לסייע במתן מידע מדויק. יועץ פנסיוני לעובדים מעניק ללקוח ייעוץ ברמה מאוד אובייקטיבית המבוססת על עובדות ונתונים קיימים בנוגע לבחירת המוצר הפנסיוני וניהול נכון של כספי הפנסיה של העובד. יועץ פנסיוני חייב לפעול לטובתם של הלקוחות בלבד בקפידה ובשקידה.

בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בתחום הפיננסי ובתחום הביטוחים השונים והכול הפך ליותר מסובך ומורכב. מרבית מן העובדים אינכם מודעים כלל למצבם הפנסיוני והכלכלי, אינם מודעים לחסכונו פנסיונים ובספק אם מודעים למה שמגיע להם ולאן הולך הכסף שלהם.

על מנת לקבל מידע מדויק הכולל בתוכו את כל האלמנטים ואת כל המידע הרלוונטי ולהגיע להחלטות נכונות,  מומלץ מאוד לפנות לקבלת הכוונה אצל יועץ פנסיוני לעובדים בעל ניסיון רב והתמחות בתחום הפיננסי והפנסיוני.

מהו תפקידו של היועץ הפנסיוני?

תפקידו של יועץ פנסיוני לעובדים הוא קודם כל לתת מענה לעובדים. תפקידו של היועץ מתחלק לכמה תפקידים מאוד חשובים בתחום הייעוץ והכוונה פנסיוני. תחילת ההליך יתחיל בבירור קפדני ומעמיק על ידי היועץ, ואיסוף נתונים של המצב הפנסיוני של העובד.

 בשלב הבא היועץ יפרוס בפני העובד את כל הנתונים אשר ישנם בידו לאחר בירור, ויציג את כל האפשרויות העומדות בפניו ויעזור לו להגיע להחלטות היעילות ביותר, הכולל דוחות רלוונטיים הנוגעים בתחום הפנסיוני.

בשלב הבא היועץ יבנה תוכנית מסודרת בהתאם למצבו של העובד ולצרכיו האישיים. ביעוץ יחד יבחנו את כל המוצרים הפנסיונים העומדים לרשותו של העובד. בסיטרין ייעוץ פנסיוני תוכלו לקבל את כל הכלים הרלוונטיים ותוכלו להתנהל נכון ובטוח.

מהם היתרונות של ייעוץ פנסיוני?

היעוץ מתבצע על ידי יועץ מנוסה ובעל ניסיון בתחום. בעזרת יעוץ מעמיק ויעיל תוכלו להיות מודעים לכל הזכויות המגיעות לכם, תרכשו כלים על מנת להתנהל נכון בתחום הפנסיוני מול גופים כמו ביטוחים, רשויות המס השונות וביטוח לאומי.

יעוץ פיננסי לעובדים יעזור לכם לחסוך את כספיכם ולהשקיע אותו במקומות הנכונים והמתאימים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם בלי להיות מופתעים ולהיות בשליטה מלאה על הכסף שלכם.

יועץ פנסיוני לעובדים מכיר את החוק היטב ויכול לסייע לכם בלמקסם את השקעה הפנסיונית שלכם ולנתב את המשאבים שלכם לכיוון הנכון ביותר.

על מנת לקבל כלים נוספים וליעל את ההליכים הפנסיונים שלכם לצד הטוב ביותר, תפנו למשרדנו סיטרין ייעוץ פנסיוני.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות