ייעוץ פנסיוני לעובדים

כל עובד במדינת ישראל אשר עובד ומתפרנס על פי חוק, חלק מסוים מהשכרו מופרש עבור פנסיה, ביטוחים שונים וקרנות. ורבים מקלים ראש בנושא הפנסיוני והפיננסי ולא שמים דגש על ניהול נכון ובטוחים שהכסף שלהם נמצא במקום הנכון ובטוח, אך לא תמיד זה ככה ולא תמיד התוכנית הנוכחית היא אכן נכונה עבורכם. יחד עם זאת חשוב מאוד להבין שתוכנית הפנסיה שלכם תקבע את איכות חייכם בעתיד בגיל של הפנסיה שלכם. לכן עליכם לוודא שהשנים הבאת שלכם יהיו מסודרות בעזרת ייעוץ פנסיוני לעובדים.

מהו ייעוץ פנסיוני לעובדים?

ייעוץ פנסיוני לעובדים הוא למעשה שירות הניתן על ידי יועץ פיננסי לעובדים ומציג בפניו את כל המידע הרלוונטי הנוגע לתחום הפיננסי פנסיוני ואת כל התוכניות המומלצות עבור העובד בהתאם לצרכיו האישיים ועתידיים. מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ פנסיוני כבר בתחילת כניסתכם לשוק העבודה אך ניתן בהחלט לגשת לקבלת ייעוץ והכוונה בשלבים מאוחרים יותר.

ומה תפקידו של היועץ הפנסיוני?

ליועץ פנסיוני יש כמה תפקידים עיקריים במתן שירותיו ללקוח. כהליך ראשוני היועץ יבחן לעומק ובקפדנות רבה את מצבו הפנסיוני הכללי של העבד ואת מצבו הכלכלי. לאחר בירור מעמיק ומקיף של ואיסוף נתונים, היועץ יעניק הסבר מעמיק ומפורט אודות מצבו האישי וכלכלי של העובד. והשלב הבא מתייחס להמלצות ברורות בנוגע להתנהלות עתידית בתחום הפנסיוני של העובד.

מעבר לייעוץ פנסיוני לעובדים, היועץ יכול לסייע במתן מידע נוסף לגבי הפנסיה של העובד ולסייע בלמקסם את כספי הפנסיה, ולהציג בפניו את כל האפשרויות העומדות בפניו. בסיטרין ייעוץ פנסיוני תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ורחב בהתאמה אישית ובהתאם לצרכים האישיים שלכם.

מהן היתרונות בייעוץ פנסיוני לעובדים?

  • בין היתרונות הבולטים בקבלת ייעוץ פנסיוני הוא החיסכון בכספכם האישי. ייעוץ נכון והכוונה תסייע לכם בהשקעה נכונה ולמקומות בטוחים ובכך תחסכו לא מעט.
  • בניית תוכנית פנסיונית מקיפה לקראת גיל הפרישה, בצורה היעילה ומניבה ביותר הכוללת בתוכה את כל האלמנטים הרלוונטיים.
  • על מנת לדעת להתנהל  נכון ולנהל את הפנסיה שלכם בצורה נכונה אתם חייבם ליווי צמוד ואישי אשר יסייע לכם בלהכיר את החוק ולדעת איך להתמודד מול הרשויות כמו ביטוח לאומי, רשויות המס וחברות הביטוח השונות.
  • בעזרת ייעוץ נכון תוכלו לדעת איכן נמצאים הכספים לכם ובמה אתם משקיעים. תמיד תוכלו להיות מעודכנים במצבכם הפנסיוני ללא הפתעות.

לייעוץ והכוונה פנו לחברת סיטרין ייעוץ פנסיוני ותשוחחו עם אחד מהיועצים שלנו.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות