ייעוץ פנסיוני לשכירים

כיום כל מי שנמצא בשוק העבודה כשכיר אינו מודע או מודע חלקית לזכויות המגיעות לו וחלק גדול מן העובדים השכירים כלל לא מודעים למה שמגיע להם ולמה יש ברשותם. הם לא מודעים במידה וישנה תוכנית פנסיונית או תוכנית חיסכון אחרת אשר מופרשת על ידי המעסיק או באופן פרטי או באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים. הנושא הזה תמיד נמצא בין הצללים ואינו שקוף מספיק עבור השכירים.

מי הוא יועץ פנסיוני?

יועץ פנסיוני הוא בעל מקצוע אשר עבר הכשרה ייעודית ובעל רישיון בתוקף אשר מקנה לו את האישור לעסוק במתן שירותי ייעוץ פנסיוני לשכירים ושירותים פיננסיים נוספים במסגרת החוק. יועץ פנסיוני הוא כלי עזר מאוד משמעותי עבור כל שכיר אשר מעניק כלים חשובים להתנהלות פיננסית נכונה ויעילה לטווח הארוך.

מתי כדאי לפנות לייעוץ פנסיוני לשכירים?

ייעוץ פיננסי לשכירים הוא הליך מורכב אשר חייבים להתאים לכל לקוח בהתאם לצרכים שלו ולתנאי העסקה שלו על ידי מעסיק כמו גובה השכר, תנאי העסקה, תגמולים שונים ונתוני שכר משתנים נוספים.

מומלץ לגשת ליועץ פנסיוני לשכירים כבר בגילכם הצעיר ולקבל הכוונה כללית אך ניתן לגשת ליועץ פנסיוני בכל גיל ובכל שלב. גם אם ישנה תוכנית מסוימת והיא פועלת כפי שנראה לכם, מומלץ לבדוק שוב לעומק ולשקול שיפורים נוספים אשר יעזרו לכם בעתיד.

בחברת סיטרין ייעוץ פנסיוני לשכירים תפגשו את מיטב היועצים הפנסיונים המנוסים שמתמחים בענף הפנסיוני. הצוות המנוסה שלנו יתאים עבורכם את התוכנית הפנסיונית אשר תתאים בדיוק לכם ולצרכים שלכם תוך כידי הקפדה על כל הפרטים הקטנים והחשובים.

למי מתאים השירות?

ייעוץ פנסיוני לשכירים מתאים לכל מי שעובר בחברה, ארגון או כל גוף אשר מעסיק אתכם ומפריש שכר ותמלוגים נוספים בכל חודש ומנפיק תלוש שכר. אין זה משנה אם אתם מועסקים על יד מעסיק דרך בית עסק קטן או בארגון גדול, לכל שכיר מומלץ לגשת לקבלת יעוץ והכוונה על ידי יועץ פנסיוני מנוסה.

למה מומלץ לגשת ליועץ פנסיוני?

כאשר אתם מועסקים על ידי מעסיק, עלולות להופיע טעויות בהפקדות והפרשות לקרן פנסיה על ידי מוצר פיננסי אשר אינו מתאים. ולא פעם היה צורך בפיצול בין מוצרי החיסכון השונים ולערוך בהם סדר.

במידה ואתם עוזבים את מקום העבודה או עוברים למקום עבודה אחר, גם במקרה הזה ישנו צורך בלהסדיר ולטפל בצורה נכונה בחיסכון שלכם. היועצים של סיטרין ייעוץ פנסיוני לשכירים יעשה עבורכם את כל העבודה.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות