ייעוץ פנסיוני למעסיקים

הרבה מן המעסיקים חושבים שאין להם זכויות ולא מגיעות להם הטבות כמו לשכיר, והרבה גם לא מודעים למה שכן מגיע להם ומה הם צריכים לדעת. למעסיקים מומלץ לדעת ולבדוק את תוכנית הפנסיה שלהם והביטוח במידה שישנם כאלה. וכלל לא מודעים לחשיבותה של הפניה ליועץ על מנת לקבל ייעוץ פנסיוני למעסיקים.

המון מעסיקים כלל לא שקלו את האופציה לפנות ליועץ פנסיוני מקצועי למרות שהם מדי יום הם מעסיקים עובדים בשכר ומשלמים מדי שנה אלפי שקלים, מפרישים המון כספים לקופות גמל השונות, קרנות פנסיה ומוצרים פנסיונים נוספים בלי יכולת מעקב שותף ונכון לאחר כל המספרים הללו. בדיוק מהסיבה הזאת כל מעסיק חייב לפנות ליועץ פנסיוני מקצועי אשר מתמחה בתחום הפנסיוני.

מי הוא יועץ פנסיוני?

יועץ פנסיוני הוא אדם בעל הכשרה והסמכה מתאימה לתחום הפיננסי. תפקידו העיקרי הוא לייעץ ללקוח לגבי אפיקי השקעה המתאימים ביותר ולכוון אותו לעבר התנהגות פיננסית נכונה בעסק שלו, התנהלות נכונה מול עובדים ובניית אסטרטגיות פיננסיות שונות על מנת למנף את פעילות העסק. בסיטרין ייעוץ פיננסי תוכלו להיעזר בשירותם של צוות היועצים המקצועיים ביותר בתחום הפיננסים.

כיצד היועץ מסייע למעסיקים?

ישנם יתרונות רבים בייעוץ פנסיוני למעסיקים על ידי יועץ מקצועי, ומומלץ לכל מעסיק לגשת ליועץ ולרכוש כלים שימושיים להתנהלות פיננסית נכונה.

חיסכון בעלויות הוא פקטור מאוד משמעותי עבור כל מעסיק. בעזרת ייעוץ נכון אתם תדעו איך להשקיע את כספכם ובאיזה גופים פיננסיים.

השקעה בעובדים שלכם תביא אתכם למקום טוב ובטוח לטווח רחוק. עובד אשר רואה שהמעסיק שלו משקיע בו ומעניק לו יחס אישי, יחזיר למעסיק שלו התנהגות הולמת ויעשה מאמצים על מנת להיות עובד טוב יותר וחרוץ יותר.

עבור מי נועד ייעוץ פנסיוני למעסיקים?

השירות נועד עבור כלל מעסיקים ואין זה שמה באם מדובר בעסק קטן או גדול. הייעוץ מתאים עבור ארגונים וחברות בסדרי גודל השונים.

האם ישנם שירותים נוספים?

בחברת סיטרין ייעוץ פנסיוני למעסיקים תוכלו למצוא מגוון של שירותים פנסיוניים אשר ניתנים על ידי אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים בתחום. בין השירותים המובילים תוכלו למצוא:

אם גם אתם לא מצאתם את הרגע הנכון או חשבתם שלא מגיע לכם לדעת על תוכנית פנסיונית, תפנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה בחברת סיטרין ייעוץ פנסיוני.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות