האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני?

מי שמחפש קריירה ראשונה מרתקת, או לחלופין קריירה שנייה לאחר שעסק כל השנים בתחום ספציפי והוא מעוניין לגוון, שואל את עצמו מה מתאים לו, כמו לדוגמה האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני? התשובה היא ללא ספק כן.

ייעוץ פנסיוני

העיסוק בתחום הייעוץ הפנסיוני הוא מאד מסקרן, כיוון שהוא כולל תחומים רבים של היבטים פיננסיים. עבודה מול חברות ביטוח, חברות השקעות, גורמים עסקיים שונים ועוד. כדי לעסוק בכך יש ללמוד את כל החוקים, הנהלים והתקנים כדי לתת לכל לקוח את מלוא המעטפת של הייעוץ אשר נחוצה לו באופן נחרץ ומקצועי וללא הטעיות של המידע. במקרים רבים מדובר בהרבה מאד כסף והאחריות של היועץ הפנסיוני היא לבחון את הנושא באופן מדוקדק, כדי לא לפספס נתונים שהם אקוטיים.

הכרה של לקוחות

אחת הסיבות שמכריעות האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני? היא העובדה שמדובר בעבודה שכוללת מפגשים עם אנשים שיצאו לגמלאות ממקומות עבודה ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים. כל אדם הוא עולם ומלואו והמפגשים הללו הם ייחודיים. היועץ נפעם במהלך הפגישה המעניינת מהמידע הרב שהוא צובר והוא מאד נהנה להעניק ייעוץ לאנשים מכל קשת העיסוקים האפשריים.

לכל אחד מהם יש תוכניות חיסכון, קופות גמל, קופות פנסיה, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים אצל גורמים פיננסיים שונים ולכן העיסוק הוא באיסוף כל המידע המורכב של החסכונות לאורך כל שנות החיסכון, הנתונים שהשתנו עקב חוקים שונים שהתקבלו על ידי הממשלות השונות. בחלק מהמקרים המשימה הופכת להיות משימה של בילוש, מה שהופך את השאלה האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני? למיותרת לחלוטין.

ייעוץ לכל גמלאי

כל גמלאי שיוצא לפנסיה חושב איך להתנהל מבחינה פיננסית ולכן הוא חייב הכוונה וייעוץ מעמיק ומקיף. לכן לכל יועץ פנסיוני מחכה המון עבודה ואם הוא מקצועי, אמין ואנושי, קיימת סבירות גבוהה שיהיו לו לקוחות רבים. לכן כאשר מירב הסיכויים שיהיו ליועץ הכנסות מהליווי המקצועי, ברור לו שהתשובה האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני היא חיובית.

אם אתם מתלבטים בנושא, השאירו כאן את פרטיכם ונשוחח בהקדם.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות