כמה עולה ייעוץ פנסיוני

ייעוץ פנסיוני מקצועי עולה כסף, אך כאשר מדובר בגורם מיומן שמסייע לכם, החיסכון הכספי שנוצר בעקבות ההכוונה הזו, היא בערך כספי אשר גבוה פי כמה וכמה מעלות הייעוץ הפנסיוני.

חשיבה על ייעוץ פנסיוני בגיל הגמלאות

מי שיוצא לפנסיה ומתחיל לסדר את כל הנושאים הבירוקרטיים, המסמכים והמידע על המיסוי, מבין שהוא בדרך ללא מוצא והוא חייב סיוע מקצועי. אומנם החוסך ישלם סכום כסף מסוים עבור עזרה זו אך מצד שני הוא חוסך תשלום מס בסכומים כספיים שהם הרבה יותר משמעותיים משכר הטרחה של היועץ.

בשלב ראשון כל לקוח בוחן כמה עולה ייעוץ פנסיוני. התעריפים משתנים על פי אופייה של העבודה ועל פי ההיקף שלה, אם יש כמה וכמה קופות פנסיוניות, קופות גמל או שיש לבצע תכנון מס לקראת הפרישה.

פירוט מחירון ייעוץ פנסיוני

  • עלות ייעוץ פנסיוני לאדם יחיד עולה 3,900-1,800 ₪ וזאת בהתאם להיקפו של הייעוץ הנדרש.
  • עלות ייעוץ פנסיוני לזוג עולה 6,900-2,800 ₪ וזאת בהתאם להיקפו של הייעוץ הנדרש.
  • עלות ייעוץ עבור פרישה לגמלאות עולה 4,500-1,200 ₪ וזאת בהתאם להיקפו של הייעוץ הנדרש.

מוזמנים לקרוא עוד על פרישה לפנסיה:

קבלת המלצות על יועץ פנסיוני

הדרך הנכונה היא לחפש יועץ פנסיוני ייחודי באמצעות המלצות של חברים, קולגות מהעבודה או קרובי משפחה, אשר הסתייעו בשירות זה של אדם מקצועי. הלקוח בוחן כמה עולה ייעוץ פנסיוני, מתרשם מהמיומנות של היועץ ובהתאם לכך הוא מחליט אם לשכור את שירותיו הפיננסיים.

אפשר להיפגש או לשוחח טלפונית עם יותר מיועץ אחד ולקבל החלטה על פי ההתרשמות מכל אחד מהם.

כאשר מכמתים את כמה עולה ייעוץ פנסיוני לסכומי כסף בתום התהליך מבינים שאומנם שילמנו כסף ליועץ אבל השקט הנפשי והביטחון בדרך המוצעת שהיא המתאימה ביותר עבור כל לקוח, היא אקוטית.

אני מזמינה גם אתכם ליצור אתי קשר, להעביר לי את מלוא המידע וכך אוכל לתכנן עבורכם את הליך המיסוי המינימלי בהתאם לדרכים החוקיות והנכונות לביצוע משיכת הכספים. בדרך זו כל חוסך מצליח ליהנות מהסכום האופטימלי של הכסף שלו.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות