תכנון פרישה לבכירים

תוחלת החיים הגבוהה בישראל מובילה למהפכה של ממש בתחום הפרישה. בעבר, אנשים היו פורשים לפנסיה בגיל צעיר יחסית, והיו להם מספיק זמן ליהנות מהחיים ללא דאגות כלכליות. היום, אנשים פורשים בגיל מאוחר יותר, ותקופת הפנסיה שלהם יכולה להימשך עשרות שנים.

כתוצאה מכך, יש רצון עז לשמור על רמת החיים בתקופת הפנסיה בדיוק כמו בתקופה שבה העובד היה שכיר. זהו אתגר לא פשוט, שכן על העובד להבטיח לעצמו הכנסה חודשית שתאפשר לו לחיות בכבוד גם לאחר פרישתו.

תכנון פרישה לבכירים הוא תהליך חשוב ומורכב, שדורש חשיבה קדימה וקבלת החלטות נכונות. על העובד לבחון את הצרכים הכלכליים שלו, את ההכנסות הצפויות שלו לאחר פרישתו, ואת הוצאותיו החודשיות. הוא צריך לקחת בחשבון גם גורמים נוספים, כגון האינפלציה, ההשקעות הפוטנציאליות שלו, וביטוח סיעודי.

תכנון פרישה לבעלי תפקידים בכירים

דפוס חשיבה זה קורה אצל רוב השכירים אך תכנון פרישה לבכירים הוא בעל חשיבות גבוהה יותר כיוון שהם רגילים לרמת חיים גבוהה לאור המשכורות הגבוהות שלהם, הבונוסים והדיבידנדים ולכן ההלימה של התנאים גם לאחר הפרישה היא אקוטית. הבכירים מודעים לעובדה שלמרות שיש להם ידע רב בנושאים הפיננסיים, בכל מה שקשור לנושא תכנון פרישה לבכירים, יש להתייעץ עם המומחים הגדולים ביותר.

זו הסיבה שהם פונים לאיילה אבני יועצת פנסיונית מומלצת ומציגים בפניה את כל המסמכים הפיננסיים שברשותם. היא בוחנת את כל הנתונים ובהתאם לכך מציעה להם את המסלול של תכנון פרישה לבכירים שיתאים עבורם באופן מדויק. עבור כל אדם היא מתכננת נתיב אחר וזאת על פי סך הסכומים שהוא חסך, גובהה של הפנסיה החודשית, מחויבויות אישיות של כל אחד מהם, הגיל ופרמטרים נוספים.

קראו גם על תכנון פרישה לפנסיה מוקדמת

הערך המוסף של תכנון פרישה לבכירים

בזכות התכנון פרישה המקצועי והמדויק של איילה אבני בסופו של התהליך יש לכך ערך מוסף רב, כיוון שהמיסוי מתוכנן ולכן סך המס שמשולם הוא נמוך יותר. כמו כן יש חשיבה לטווח הארוך ומתבצעות כמה פעולות חשובות כמו הוצאת חלק מהכספים, חיסכון גם לאחר היציאה לגמלאות באמצעות מסלולים שמתאימים לגיל המבוגר ועוד.

לאור זאת כל מי שחושב שהתשלום עבור ייעוץ פרישה לפנסיה מקצועי וממוקד הוא כסף מבוזבז, מבין לאורכו של התהליך שלמעשה הליווי המקצועי הזה חסך לו הרבה מאד כסף ולכן אין ספק שמדובר בצעד כדאי ביותר. השמועה על כך מכה גלים ובקרב אנשים מבוגרים רבים, קבוצות של חברים ושל בני משפחה המידע עובר וכולם פונים אל המומחית כדי לקבל הכוונה פרטנית.

אם גם אתם מרגישים שאתם חיים בחוסר וודאות בפן הפיננסי, מומלץ מאד לפנות אל איילה אבני ולקבל ייעוץ פנסיוני מקצועי בנושא תכנון פרישה לבכירים וכך ליהנות באופן מלא מהכספים שהצטברו ולא להפסיד סכומים משמעותיים בהשקעות לא נכונות או במשיכת כספים.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות