ייעוץ פנסיוני למורים

ביטוח פנסיה, החיסכון הכי חשוב של העובדים בישראל. הפנסיה קובעת במידה מסוימת את רמת החיים של האדם לאחר גיל הפרישה שלו. נושא הפנסיה עלול להיות מסובך ומורכב מידי ולכן, עומדים לרשותנו אנשי מקצוע בתחום שמכירים ויודעים את הנושא ויכולים לייעץ ולכוון את העובד כך שיגיע לפנסיה הטובה ביותר עבורו.

ייעוץ פנסיוני למורים של איילה אבני נועד לסייע לאנשי חינוך שונים שאינם מבינים את התחום תוך מטרה למנוע מהם בעיות עתידיות בפנסיה שייתכן שיהיה קשה לתקן כשיגיעו לגיל מאוחר יותר.

ייעוץ פנסיוני לקראת הגמלאות

אנשי חינוך ומורים בישראל מקבלים את זכויותיהם ממקום עבודתם אם כי אינם תמיד מכירים ויודעים את כל שמגיע להם. ייעוץ פנסיוני למורים הוא שירות המוענק לכל עובדי ההוראה אשר מעוניינים לבדוק את הזכויות שלהם מבחינת הסכמי הפנסיה והפרישה הניתנים להם.

אם את או אתה נמנים על אוכלוסיית מורי ישראל, אנו ממליצים לכם לעקוב ולבדוק את מצב הפנסיה שלכם בעיקר אם אתם עונים על אחד או יותר מהפרמטרים הבאים:

  • גילאי 58-30 עם שכר ברוטו של 8,500 שקלים ומעלה ליחיד או שכר של 12,000 שקלים ומעלה לבית אב.
  • בעלי שליטה, עצמאיים או שכירים שמפרישים עבורם כספים לתוכנית פנסיה.
  • עובדים המשלמים למוצרי ביטוח אישי ו/או משפחתי, כמו: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי וכו'.
  • עובדים המפרישים מעל 400 שקלים בכל בחודש עבור תוכניות שונות.

חשיבותה של הפנסיה למורים

רבים עלולים ללכת לאיבוד בתוך עולם הזכויות המגיע להם כעובדים בכלל וכעובדי הוראה בפרט וכך, לאבד חלק ניכר מההטבות המגיעות להם. ייעוץ פנסיוני למורים של איילה אבני מסייע לאותם עובדים לתכנן את עתידם ולהבין טוב יותר מה הזכויות הפנסיוניות המגיעות להם. היועצים מספקים תמיכה רחבה לציבור המורים בישראל כשהם מסבירים ללקוח את כל מוצרי ופרטי התוכניות הפנסיוניות שמגיעות לו עם חסכונות וקצבאות פנסיה שישפיעו על תקופת הפרישה שלו.

לעוד מידע על פרישה לפנסיה מוזמנים לקרוא:

לסיכום

ייעוץ פנסיוני הוא חשוב מאוד למורים אל מנת לתכנן את העתיד הפיננסי בצורה הטובה ביותר. יועץ פנסיוני מקצועי ומנוסה יכול לסייע בהבנת האפשרויות הפנסיוניות השונות, לייעץ בנוגע להשקעות ואפשרויות חיסכון, וליטול בחשבון את מגבלות הזמן והמטרות האישיות. דרך ייעוץ מומחה, המורים יכולים לבנות תוכנית אישית המבטיחה יכולת כלכלית בעתיד.

אנו מזמינים אתכם לקחת אחריות על עתידכם וליצור עמנו קשר לבחינת המצב הפנסיוני שלכם ומקסום הזכויות והאפשרויות שעומדות לפניכם בהתאם למצבכם.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות