המלצה על יועץ פנסיוני

הפנסיה שלנו היא דבר מורכב הרבה יותר ממה שנראה לנו ולא תמיד אנחנו יודעים להתנהל איתה בצורה הנכונה כך שתפיק לנו את המיטב. יועץ פנסיוני מקצועי יכול לעזור לנו בכך ולשדרג לנו את מוצרי הפנסיה בצורה מרבית שתניב לנו רווחים טובים ותחסוך לנו הרבה כסף לאורך השנים, הן בדמי הניהול והן בביטוחים.

מהו ייעוץ פנסיוני?

הייעוץ הפנסיוני הוא הליך אשר בו אדם המעוניין בכך מקבל ייעוץ אובייקטיבי על-ידי יועץ המתמחה בתחום בכל הקשור לחיסכון הפנסיוני באמצעות קרנות פנסיה שונות, חסכונות וביטוחים של הלקוח. תפקיד היועץ הוא להתמקד בלקוח, לבחון אותו ועל-פי המאפיינים המשפחתיים והאישיים שלו לכוון אותו למוצרי החיסכון שהכי מתאימים לו תוך התייחסות לצרכיו ולהעדפותיו, מאפייני סיכון, נושאי תוכנית ההשקעות, כיסויים ביטוחים, מיסויים ועלויות.

איך בוחרים יועץ פנסיוני?

תהליך ייעוץ פנסיוני הוא מורכב ומצריך בעל מקצוע מורשה עם ידע וניסיון רב בתחום, אמין ומקצועי שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות כי מדובר בכסף שלכם. על כן, בתחילה, בקשו המלצה על יועץ פנסיוני ממכרים, קרובי משפחה וחברים, או חפשו המלצות ברחבי הרשת. לאחר מכן בדקו שהיועץ שאותו בחרתם הוא אובייקטיבי לחלוטין כדי שיוכל לתת לכם ייעוץ מהימן וחסר אינטרסים. לבסוף, דרשו לקבל הסבר בהיר ומפורט על כל אחת מהמלצותיו של היועץ, כדי שהכל יהיה לכם ברור ומובן.

כמה עולה?

תהליך הייעוץ הפנסיוני בדרך כלל כולל עד שלוש פגישות של היועץ עם הלקוח כשהמחירים נעים בין 1,800 ועד 4,500 ₪ בהתאם למורכבות הייעוץ של התיק, מאפייני הלקוח, מוצרי הייעוץ, משך זמן הטיפול בתיק ובאם נדרש, משך זמן ליווי הלקוח. למשל, ייעוץ ללקוח צעיר בעל תיק פנסיוני פשוט יחסית יהיה זול יותר מייעוץ ללקוח וותיק שנמצא לפני פרישה לגמלאות. יש להביא בחשבון שהמחירים הם לייעוץ בסיסי ועבור שירותים נלווים זה,  יהיה צורך בתוספת תשלום.

אם אתם זקוקים לייעוץ פנסיוני, אנחנו מעניקים ייעוץ אובייקטיבי לכלל המוצרים הפנסיוניים, כמו: קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות ועוד. צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות