יועץ פנסיוני מורשה

החיסכון לאורך שנים רבות וסכומי הפנסיה שממתינים לכל אחד מאתנו לאחר הפרישה, הם נושאים אקוטיים כיוון שאלו יהיו ההכנסות שלנו בסיום שנות העבודה.

בדיקה של המערך הפנסיוני האישי

קיימת חשיבות רבה ליצור קשר עם יועץ פנסיוני מורשה כדי שהוא יבדוק את מכלול התיק הביטוחי והפנסיוני. המטרה היא לוודא שיש התאמה בין הצורך של כל אדם מול הסכומים שהוא חוסך במקומות השונים. במקרים רבים החסכונות הם בכמה חברות  ולמעשה מדובר בביטוח שהוא זהה ולכן התשלום החודשי הוא מיותר, כיוון שאם יהיה מקרה ביטוח, המבוטח יקבל תשלום ממקור אחד בלבד.

בדיקה מקיפה של נושא הפנסיה

יועץ פנסיוני מורשה מבצע בדיקות רוחביות לשכירים, כדי לוודא שהסכום החודשי שמפריש המעביד תואם את החקיקה, לוודא שהוא אכן מעביר בכל חודש את הסכום שהוא אמור להעביר ולא נוצר מצב שהוא גובה מהעובד את האחוזים שלו ולא מעביר סכום זה בתוספת האחוזים שהוא אמור לשלם לחברת ההשקעות. אם הוא פועל כך, מדובר במעשה פלילי.

לגבי עצמאים, יועץ פנסיוני מורשה מבצע בדיקה מעמיקה לגבי הכספים שנצברו והיקף העברת הכספים בכל חודש. לא אחת מדובר בסכום נמוך מדי שיצור בעייתיות בגיל המבוגר ולכן יש להעלות את הסכום החודשי. בנוסף לכך יש מצבים שבהם גם לעצמאים יש פוליסות כפולות או מיותרות ולכן יש לעצור את התשלומים למקצתם.

ריבוי מקומות עבודה

כאשר אדם מסוים החליף מקומות עבודה רבים, בכל מקום פתחו לו קופת גמל וקרן פנסיה. אם הוא לא ביקש להפריש לאותן קופות, הצטברו לו כמה וכמה קופות ויש אי סדר מהותי בניהול של הכספים הללו. יועץ פנסיוני מורשה מסוגל לראות את התמונה הכוללת, להמליץ על הסדר שיש לבצע, לאחד את כל הכספים בקופה אחת, כיוון שהיום דבר זה אפשרי והוא לא כרוך בעלויות.

אם גם אתה רוצה לקבל הסברים מקצועיים ולבצע את הפעולות הנדרשות כדי להגיע לחסכונות האופטימליים באופציות הפנסיוניות השונות, השאר כאן את פרטיך ומומחה שלנו יעניק לך ייעוץ, הכוונה וליווי כדי לתת לך מענה מושלם.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות