ייעוץ פנסיוני מיסוי

אדם חוסך כספים רבים לאורך כל חייו וכאשר מגיע הרגע לאחר הפרישה לגמלאות בו הוא מעוניין למשוך את מלוא הכספים או חלק מהם לצרכים אישיים שונים כמו סיוע לילדים לרכוש דירה, הוא נתקל בנושא המיסוי ובדרך כלל הוא לא יודע כיצד להתנהל.

תכנון הוצאת הכספים

לנוכח זאת, נושא משיכת הכספים היה לנושא מהותי ויש לתכנן אותו בקפידה על פי החוקים וההגבלות של רשות המיסים אשר משתנים מעת לעת. כיוון שרוב הציבור אינו מבין בכך באופן מעמיק, ההמלצה היא לפנות ליועץ פנסיוני אובייקטיבי אשר יעניק לכל לקוח ספציפי ייעוץ פנסיוני מיסוי וזאת על פי ההרכב של הכספים הקיימים ברשותו, חיסכון פנסיוני, קופות גמל וכו'.

איש מקצועי בתחום זה, יודע להביט באופן מעמיק בתמונה כולה ובהתאם לכך לנתב את הדרך. המטרה היא לשלם את המס הנמוך ביותר, בהתאם למגבלות החוק. כך מתכננים מתי למשוך כספים, אילו כספים כדאי למשוך ואילו לא.

מיסוי על כספי הפנסיה

לקוחות רבים ביצעו לאורך השנים טעויות מהותיות, משכו כספים רבים ושילמו מס בשיעור % 35 על כל אחת מהמשיכות. מדובר בסכומי עתק. לעומת זאת האופציה האחרת היא לבחון את הנושא באופן מעמיק באמצעות אדם מנוסה בקטגוריה זו ובהתאם לייעוץ שלו, לבצע צעד אחר צעד, לנצל את כל הטבות המס בקופות השונות ולא ליצור מצב שבו נתח משמעותי מתוך החיסכון שצבר הלקוח לאורך שנים רבות, ישולם למשרד האוצר.

הטבות מס שונות בפנסיה

עם קבלת ייעוץ פנסיוני מיסוי אפשר לנצל את הטבות המס שאושרו על ידי רשות המיסים כמו הטבות בעת פדיון של קרנות השתלמות, קבלת קצבה חודשית ללא תשלום מס, משיכת חלק מהתגמולים ללא תשלום מס ועוד.

אני ממליצה לכם לכלכל את צעדיכם הכלכליים כמו לקוחות רבים שלי שנהנו לקבל כספים בגובה רב, לאחר שהיו בטוחים שסך הכספים שיצליחו להוציא ללא תשלום מס יהיה הרבה יותר נמוך. דברו איתי ואבדוק את ההיערכות שלכם באופן מעמיק כדי ליצור פתרונות יוצאי דופן שיעלו את ערך ההון שלכם.

מתעניינים לגבי ייעוץ פנסיוני / פרישה? צרו קשר!
איילה אבני

איילה אבני

אילה הינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית ברישיון משרד האוצר, חברת הוועדה המקצועית בענף החיסכון ארוך הטווח, ובעלת ניסיון בתחום הפנסיוני משנת 1997.

אילה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון והיא עברה בהצלחה את כל הבחינות מטעם רשות ני"ע לייעוץ השקעות.

סיטרין ייעוץ פנסיוני הוקמה מתוך אמונה רבת שנים כי הייעוץ הפנסיוני חייב שיהיה אובייקטיבי.

תפריט נגישות